For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Thursday, July 5, 2012

ARCHIDEX 2012

ARCHIDEX 2012 bermula dari semalam - 4hb Julai sehingga 7hb Julai 2012 di venue nya setiap kali penganjuran - Kuala Lumpur Convention Center. Aku berpeluang lagi untuk join Kuala Lumpur Design Forum (KLDF). Kalau tahun lepas aku dapat join Green Building Forum (GBF), tapi kali ini hanya KLDF sahaja yang mampu atas perbelanjaan sendiri....

Sambil menunggu GBF habis dalam Plenary Hall, aku luangkan masa untuk tengok pameran yang ada di sepanjang passageway KL Convention Center....

PAM-Tan Sri Ar. Chan Sau Lai Architecture Award Panel Display

PAM Architectural Awards 2012 Panel Display 

The New PAM Centre Architectural Design Competition Panel Display

PAM Model Exhibition (My Ideal Space)

Nanti aku cuba post apa yang aku dapat dari KLDF... insyaallah kalau ada masa terluang....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...