For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Tuesday, August 23, 2011

2011 Eidul Mall War - Armcorp Mall

Sebenarnya, pergi ke Armcorp Mall setiap kali hari Ahad dah menjadi rutin mingguan aku.... Sebulan, sekurang-kurangnya 2 kali aku (Akan atau perlu?) pergi ke sana. Lebih-lebih lagi Ahad lepas adalah Ahad terakhir sebelum menyambut Hari Raya (tepat Ahad minggu ini....) Mana tau ada barang-barang menarik mata menandang..... Tapi ada benda lain yang menarik pandangan aku.... 

'Dekor Aidilfitri di Armcorp Mall'
Pagar tumbang terkena aircond...... Cute kan?....
Aku rasa Mall Dekor paling SEMPOI aku penah tengok.... Main column yang di balut dengan canvas printed seakan-akan rumah kayu. Ditambah sikit daun nipah di atasnya sebagai atap dan lampu kelip-kelip... Pagar buluh beserta pelita.... (Comelnya... dah tumbang masa aku datang). Dan sedikit prop kuali dodol dan kelapa.... 

70% kriteria suasana rumah kayu dah ada, cuma personally aku rasa tak presentable- shoddy display..... Pemilihan canvas berbanding sticker juga boleh aku persoalkan.... tapi semuanya mengikut budget yang disediakan.... (aku cuba positifkan keadaan... hehehe). Tapi, ber-flea market di Armcorp Mall tak memerlukan ambiance raya seperti ini.... Mall ini sudah ada audiencenya sendiri yang juga sempoi... (mcm aku?)

Aku masukkan Armcorp Mall dalam 'Mall Hunting List' aku... dan tahun depan aku akan tengok dekor apa pula yang mereka akan buat.... (mungkin di tiang yang sama....) Cute!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...