For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Saturday, September 3, 2011

Man of Steel that WOW me!!

Wowowo..... This is great....
Superman without underwear!!

Sebulan selepas 1st photo release Man of Steel, barulah nampak kostum Superman yang sebenar...!! Pandai sungguh Zack Snyder buat suprise, cuma dengan posing yang tak dedahkan semua detail kostumnya (beria-ria aku blow-up gambar tu, tp still tak perasan jugak!! stupid me).... Damn this good!!. Kostum 'Dark Knight' sentuhan Nolan pun masih tak banyak perubahan dari filem yang sebelumnya... Tapi 'Man of Steel' Zack Snyder ni betul-betul refreshing!!... Aku suka.. 

recap!
'Action Comics #1' 2011




Officially yang aku baca dari Comicbook.com, 'Action Comics', akan reboot semula karekter Superman bersama kostum terbarunya (juga tanpa underwear) pada September ini setelah 73 tahun bertahan. Cuma dalam 'Action Comics #1' baru kali ini, hanya akan tunjukkan kostum sementara Superman sahaja..(....kononnya baru berjinak2 dengan kehidupan di bumi)... 



 
'Superman #1 The Man Of Tomorrow' 2011








Dan kemudian diikuti dengan 'Superman #1; The Man Of Tomorrow' yang akan reveal kostum sebenar Superman yang telah di reboot.... Nampak sedikit futuristik (Superman pun dah jadi mangsa fesyen??!!) Nampaknya aku kena mulakan Komik Hunting untuk 'Action Comic #1' baru ni pulaklah... Barulah pakcik KAYOO!!!



'Man Of Steel' New costum!!! 





Gosok mata juga aku bila tgk Superman tak pakai underwearnya di luar... Mata yang dah biasa dengan Superman berseluar dalam merah dan bertali pinggang kuning kan...

Superman : Man Of Steel berada dipawagam pada June 2013!!. Apekebende lah lama sangat nak buat cite nih.... Kalau aku kumpul duit dari sekarang pun, mau boleh tengok sampai 100 kali kot....

Xpelah, aku tunggu kan aje....






Photos are owned by respective owner(s)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...