For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Friday, July 30, 2010

Keciknya DUNIA

Sedang aku setting-up produk di Matrade... tiba2 officer disana menegur aku..

"Encik ni memang dulu belajar ID ke?"

"A'ah, saya memang pure ID...."

"Belajar kat mana dulu??"

"...UiTM Shah Alam"

"OOoo... kalau belajar sana, mesti kenal Mazlan Onn kan?"

"A'ah... kenal sgt.. Dia lecturer plus pernah jadi boss saya dulu..."

"Oh yeke?... you pernah keje dgn dia dulu?"

"A'ah.. lepas study terus saya kerja dgn dia..."
"Mcmana cik boleh kenal dia?"

"Dia tu abang ipar saya...."

Lah..... keciknya DUNIA (nothing much..)

En Mazlan Onn atau lebih senang dgn panggilan En Lan, adalah antara salah seorang lecturer diploma & degree yg telah meng'mold'kan aku seperti apa yang aku jadi sekarang. (selain Prof TJ, En Burn, En Azlaini dll).... Kata2nya cukup meng'inspire' otak aku setiap kali dia mahu mulakan lecture nya... kalau org kata yang ayat2 aku pedas & tak berlapik.... mereka belum dengar lagi apa yang keluar dari mulut En Lan... itu yang buat aku kagum dgn dia sampai sekarang.....terima kasih En Lan. You are the best~ period.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...