For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Thursday, January 19, 2012

BMW Vision visited me..

Tenjat boboi bila nampak keta BMW Vision ni.... Sedang aku naik escalator ke tingkat 2 di Pavilion, (sambil bercakap dengan BB ku)... tiba-tiba bentuk kereta yang cukup aku familiar ni terus buat aku terpaku.... Vision betul-betul depan mata aku. Woohhuuu.... (Mcmana kau boleh datang sini haaaa... tanpa pengetahuan aku??). Melintang kedudukan dia di atas platform berlatar belakangkan poster Mi4: Ghost Protocol.....

Aku dah cukup kagum bila kereta ini buat appearance dalam Mi4: Ghost Protocol, bertambah kagum bila ia betul-betul ada depan mata aku. Malangnya cuma camera 2.0M BB ni saja yang ada ditangan. Aku tahu walau hasil yang pasti akan mengecewakan... aku terus jugalah snap beberapa keping gambar. 

Walaupun bila aku tgk dari dekat, ini bukan lah prototype Vision yang boleh di-Test Drive... tapi disebalik cermin gelap, samar-samar dapat tengok interior chasisnya yang cukup detail... huuh!!

Front grill + Tail Light = Design Iconic BMW Vision..... bagi aku, this's the sexiest eco-futuristic sport car ever produce- into reality..

Musyikil aku dengan backdrop Ghost Protocol yang dah lama di pawagam.... Takkan sebegini lambat mereka nak promo movie ni? Tak pa, esok aku datang lagi bertemankan NEX utk dapatkan gambar-gambar dan angle-angle yang lebih paw wow!! Jumpa lagi esok....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...