For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Wednesday, June 23, 2010

Aku kata apa yang aku pikir...

Blog ini adalah blog ke-tiga dibawah jagaan aku.... bezanya dari 2 blog yang lain- blog ini akan aku gunakan utk mendokumenkan apa saja yg aku dengar, apa yang aku pikir, apa yang aku paham; tentang kehidupan aku sebagai seorg designer...

Ada golongan yang senang mengaku mereka Designer, dan ada juga yang takut nak guna title Designer. Terpulanglah... Aku percaya pada qadaq & qadar. Aku dah diberi peluang untuk memahami hidup yang singkat ini dari mata seorg pereka,dan aku takkan lepaskan begitu saja...

Semakin lama semakin aku paham tanggungjawab aku yang diamanahkan oleh Designer alam semesta - Yg Maha Esa.... Mungkin pendapat2 aku tidak disukai, atau tidak menepati kehendak sesiapa... tapi itulah aku. Diharap blog ini akan beri pandangan alternatif kepada mereka yang membacanya.. dan aku sentiasa dahagakan inspirasi.... sluuurrrpp!

Akhir kata, Assalamualaikum Dunia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...