For what i'm thinking of... what i'm doing... and what's inspire me... and this is how i see the world!

Thursday, July 14, 2011

MindScape : TJ Fine Art Invitation

The Famous TJ Red & Black Box

Pertama kali aku mendapat invitation tru FB dari classmate diploma aku- Suhana Nordin, tentang Exhibition di TJ Fine Art, Plaza Damas bertajuk MindScape : Tajuddin Ismail + Awang Damit Ahmad + Drew Harris (canada) pada 17 Julai 2011, Ahad ni... Rugi kalau aku lepaskan peluang ni...

Mungkin selepas aku berchat-chat dgn Su pasal Prof TJ di Hari Kraf lepas, dia teringat untuk mengajak aku ke exhibition ni. Wow! Its my chance to meet-up again with my design idol- Prof TJ, dan segala art work dia yang selalu inspired aku.... Ntah dia ingat aku lagi atau tak..... sebab aku tak se'famous' Fahmi atau se'hebat' Edan dan Shah.(aku cuma seorg low-profile student dlm kelasnya)....

Dari invitation ini,  baru aku tau yg TJ Fine Art sudah lama ada blognya sendiri....
--> TJ FINE ART BLOG.
Lepas ini, senang utk aku update tentang exhibition di galerinya....

Tq Su for the invititaion.... Appreciate it a lot.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...